niedziela, 8 września 2013

Telewizor? Jak już musi być to elegancki!

Od zawsze byłem fanem wieszania telewizora w jakimś ciekawym miejscu, a nie umieszczania go w centralnym punkcie domu jak w typowym PRLowskim mieszkaniu... I przede wszystkim nie w takim punkcie, który udowadnia, że nasze życie kręci się przed telewizorem!
I ostatnio znalazłem wiele ciekawych przykładów umieszczenia telewizora. Oto jeden z nich:




Mam też znajomych, którzy umieścili telewizor pod oknem. Nie mam niestety zdjęcia, żeby to pokazać, ale jestem wielkim fanem tego rozwiązania.

Dlaczego?

Dlatego, że Ci ludzie w ogóle nie oglądają telewizora w dzień, popołudniu kiedy po pierwse nie ma nic ciekawego w programie a po drugie słońce świeci im w twarz. Telewizor jest to ewentualna przyjemność, którą mają późno wieczorem lub gdy chcą stworzyć kino domowe.
Chcesz mieć więcej czasu?

Wyrzuć telewizor!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz